Faq Sections

Klant account
Waarom zie ik de prijzen van uw producten niet op de website ? 

Alus u de prijzen van onze producten wilt bekijken, moet u een klantaccount maken door te klikken op HIER


Hoe maak je een klantaccount aan ? 

Ga naar het tabblad INLOGGEN  het enige dat u hoeft te doen is uw account aanmaken en uw informatie invoeren. 


Ik had het mis of ik wilde mijn wachtwoord veranderen, hoe het te veranderen ? 

Klik op Paswoord vergeten en pas het aan. 


Show More >>
Bestelling
Kan ik een bestelling plaatsen zonder account ? 

Nee, om online een bestelling te plaatsen, moet u een klantaccount hebben. Als u niet via de website wenst te bestellen, kunt u contact met ons opnemen via deze link Neem contact


Ik wil technische informatie en advies voordat ik bestel, met wie kan ik contact opnemen ? 

U kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via onze online chat of via onze contact pagina of via onze online chat


Kan uw vertegenwoordigen naar mij komen ? 

Ja, onze vertegenwoordigers zijn overal in België aanwezig. Op afpsraak zullen zijn u adviseren over uw projecten. 


Show More >>
Levering
Kan ik mijn leveringsmethode kiezen ? 

Ja, u kunt kiezen voor levering aan huis, via koerier of afhalen in de winkel. 


Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een doorzendpunt ? 

Nee, deze leveringsoptie is niet beschikbaar. 


Wat zijn de levertijden ? 

Ultradia zorgt ervoor dat haar klanten binnen de 24 uur worden geleverd voor bestellingen die voor 13.00 uur zijn geplaast. Levertijden kunnen varieren afhankelijk van de voorraad. Voor meer informatie over levering. Klik HIER


Show More >>
Andere
Ik heb geen antwoord(en) gevonden op mijn vra(a)g(en)

Neem contact met ons op via online chat; per teleoon 010.24.76.00 of per e-mail contact